• Guzzler829
    • Guzzler829
    • Joined: 15/10/2015
  • MasterR3C0RD
    • MasterR3C0RD
    • Joined: 18/10/2015
  • Lacks
    • Lacks
    • Joined: 14/03/2016
  • Trinitro21
    • Trinitro21
    • Joined: 17/10/2015
  • 12Me21
    • 12Me21
    • Joined: 31/12/2015
  • PhilFish
    • PhilFish
    • Joined: 14/10/2015
  • SpiderLily
    • SpiderLily
    • Joined: 15/10/2015
  • lilstrubel
    • lilstrubel
    • Joined: 02/10/2016
  • SquareFingers
    • SquareFingers
    • Joined: 15/10/2015
  • Chemicalex
    • Chemicalex
    • Joined: 26/10/2015
  • HTV04
    • HTV04
    • Joined: 18/03/2017
  • randomouscrap
    • randomouscrap
    • Joined: 14/10/2015
  • AnswerXOX
    • AnswerXOX
    • Joined: 16/01/2016
  • banana
    • banana
    • Joined: 08/07/2016
  • snail_
    • snail_
    • Joined: 14/10/2015
  1. SquareFingers
    I have been called 'static'.
  2. lilstrubel
    I like this song... It's not sexual don't worry.
  3. LacksHead Admin
    Hahahaha just kidding
  4. Kuragen
    I want to create nes like songs and smilebasic already provide pulsewaves and a noise but there is not a triangle wave and i need that to make nes like sounds.
  5. 12Me21Admin
    "00204060402000E0C0A0C0E0" this should work as a triangle wave
  6. Kuragen
    Thanks! Alot.
  7. snail_
    they kb display has buttons too? fancy'the docs don't tell you how many text columns the display has lolit tells you how many lines tho
  8. Tgaming
    wtf just happenedoh no wrong tab
  9. MasterR3C0RD
    -> wrong tab
  10. snail_
    read the tab name
  11. a_load_of_barnacles
    Isn't it wonderful!
  12. Omiwa
    Isn't it lovely!
  13. Lumage
    Isn't it beautiful!
  14. Chemicalex
    Isn't it extravagant!
  15. RealTiP
    so... if I want to learn about generating terrain in sb, where shall I start?or, what programs would one recommend see?
  16. Trinitro21Chat Moderator
    oh generating terrain is an interesting subject to try outwhen i wanted to generate a cave structure, googling directed me to cellular automata perlin noise is something to look at for heightmaps other than that try googling around with search terms like procedural generation
  17. RealTiP
    why, thank you :)
  18. PhilFish
    I may buy one... only $5 after all
  19. lilstrubel
    Rasberry Pie? I like that
  20. SquareFingers
    It's a little computer, smaller than a credit card.
  21. PhilFish
    ^
  22. Chemicalex
  23. lilstrubel
    Oh I thought you were talking about food xD
  24. Chemicalex
    today's pikemon^^
  25. PhilFish
    a standard Raspberry Pi is a quad core processor at 1.2 GHz
  26. lilstrubel
    that sounds cool :D
  27. PhilFish
    the Pi Zero is about the size of two fingers and is a single core processor at 1 GHz
  28. SquareFingers
    It was a Christmas present...
  29. Chemicalex
    it'll do for now
  30. Picy3
    k
  31. Chemicalex
    i'll contrast it later
  32. lilstrubel
    but it's april?
  33. PhilFish
    I got a Raspberry Pi 2 as a present
  34. SquareFingers
    Yes. I'm slow to getting around to some things.
  35. lilstrubel
    haha me toohttps://www.youtube.com/watch?v=a5seeyaBMsc
  36. MasterR3C0RD has left the chat.
  37. lilstrubel
    Omg that's the wrong one hold on
  38. MasterR3C0RD has entered the chat.
  39. Chemicalex
    luckily i haven't been classified lol
  40. PhilFish
    well
  41. Chemicalex
    @square
  42. lilstrubel
    fuck don't click on that
  43. PhilFish
    that one did look kinda sexual
  44. Chemicalex has left the chat.
  45. PhilFish
    I regret clicking on it
  46. Trinitro21Chat Moderator
    was that nsfw
  47. PhilFish
    I would say yes
  48. Chemicalex has entered the chat.
  49. lilstrubel
    That's why I said don't click on it lolI sent the wrong one
  50. PhilFish
    I clicked on it as soon as you posted it
  51. lilstrubel
    this one https://www.youtube.com/watch?v=I-KgyRp9_JQ
  52. Chemicalex
    i should turn on high compat mode
  53. Chemicalex has left the chat.
  54. MasterR3C0RD
    Okay, so since my logger is basically finished
  55. Trinitro21Chat Moderator
    why did you even have a nsfw link in your clipboard
  56. Chemicalex has entered the chat.
  57. Chemicalex
    oh yes that's goooooooooooood
  58. MasterR3C0RD
    It won't be restarting any more
  59. lilstrubel
    For masturbation purposes
  60. PhilFish
    what the fuck
  61. MasterR3C0RD
    ... I'm done
  62. Chemicalex
    pff
  63. MasterR3C0RD has left the chat.
  64. PhilFish
    anyway https://www.youtube.com/watch?v=R82fJI8A5Uc that's a good songlmao you made mbr ragequit
  65. lilstrubel
    oooh I will listen to it :D
  66. MasterR3C0RD https://www.youtube.com/watch?v=QDZIGuxw5b0 is better
  67. Chemicalex
    shadow leaves sbs when
  68. MasterR3C0RD :arcfire:
  69. Chemicalex
    Agh i totally messed up the tails on vulpix
  70. lilstrubel
    What is the prettiest song you know? this is mine. it's beautiful :D https://www.youtube.com/watch?v=esrTfwBiOM0
  71. HTV04 has entered the chat.
  72. MasterR3C0RD @tst
  73. MasterR3C0RD has entered the chat.
  74. MasterR3C0RD
    Okay, my bot now works perfectlyWAIT
  75. SpiderLily
    ewww so much weeb music
  76. MasterR3C0RD
    I remembers something I need to fix
  77. Chemicalex
    ^^
  78. SquareFingers has left the chat.
  79. Chemicalex
    cmon where's juanita and the kidsi'm gonna do another one
  80. lilstrubel
    There is a piano ver too :) https://www.youtube.com/watch?v=_6_5JLcii3A
  81. Chemicalex has left the chat.
  82. HTV04 has left the chat.
  83. SpiderLily
    no one here listens to good music jeez
  84. lilstrubel
    you don't like the piano :O
  85. MasterR3C0RD
    Okay, bot is perfect nowSo quick questionShould I keep him uptonogood, or should be be visible?
  86. SpiderLily
    hiding only
  87. MasterR3C0RD
    *he
  88. Trinitro21 has left the chat.
  89. SpiderLily
    i dont want to see that filthy bot anywhere
  90. PhilFish
    hiding
  91. lilstrubel
    hiding :)
  92. MasterR3C0RD
    Okay, he'll be kept hiddem*hidden
  93. SpiderLily has left the chat.
  94. SpiderLily has entered the chat.
  95. HTV04 has entered the chat.
  96. MasterR3C0RD
    < seriously needs points for making thisKek
  97. lilstrubel
    Okay SpiderLily here is some good music for ya https://www.youtube.com/watch?v=8yoSM9G00b0&t=1802s
  98. HTV04 has left the chat.
  99. MasterR3C0RD
    https://www.youtube.com/watch?v=6X9MZdh6srI
  100. Guzzler829
    oh nonot clicking any youtube link from lilstru>clicks it anyway
  101. Chemicalex has entered the chat.
  102. lilstrubel
    lol don't worry haha
  103. SpiderLily
    lil you are awful
  104. lilstrubel
    xD
  105. SpiderLily
    anyone know how to hide marks on your wrist
  106. Guzzler829
    kill
  107. SpiderLily
    that would make it worse
  108. LacksHead Admin
    Makeup?
  109. Guzzler829
    so what about Karl Marx being on your wrist?
  110. lilstrubel
    uhhhhh you need some help.... lellol*
  111. Guzzler829
    .....
  112. lilstrubel
    Here SpiderLily this should cheer you up... https://www.youtube.com/watch?v=c7rCyll5AeY
  113. SpiderLily
    stop linking shitty music
  114. lilstrubel
    It's not sexual so I'm not doing anything wrong haha right lacks?
  115. Guzzler829
    knew it was some weird korean crap
  116. LacksHead Admin
    We still don't approve of spam.
  117. lilstrubel
    fuck...why you be like this Lacks? :D
  118. Guzzler829
    ewwww I got to the chorus
  119. Chemicalex
    (we all secretly are)
  120. Guzzler829
    nope not happening ehI actually tried to make it through the song
  121. lilstrubel
    you can do it if you believe!!!
  122. Trinitro21 has entered the chat.
  123. LacksHead Admin
    I just had subs on and I couldn't make it. It's so.... Gay
  124. Chemicalex has left the chat.
  125. Guzzler829
    >How to get views on youtube >Take some k-pop songs and make them into a compilation video >Then upload it with the title "Ultimate Cringe Compilation: Music videos"
  126. Chemicalex has entered the chat.
  127. Chemicalex
    i made it 18 seconds at 2x speed
  128. LacksHead Admin
    Where are you from and how old are you lil
  129. PhilFish
    we regret to inform you that we comply with COPPA/coppa
  130. Guzzler829
    he's 14
  131. randomouscrap has entered the chat.
  132. randomouscrap
    Nice new avatar*chem
  133. Chemicalex
    thanksi need to bring up the contrast
  134. lilstrubel
    I'm 14 and I'm from New Jersey :D
  135. randomouscrap
    yeah get on my level
  136. Trinitro21Chat Moderator
    no matter what i will always open lilstrubel's links in incognito if at all
  137. randomouscrap
    I open all your links in incognito
  138. Guzzler829
    ^^
  139. Chemicalex
    let's quote tri
  140. Trinitro21Chat Moderator
    even mine?
  141. PhilFish
    what about my links
  142. lilstrubel
    what's icognito? :)
  143. Chemicalex
    "no matter what i will always open lilstrubel's links" ~Trinitro21
  144. Guzzler829
    wat
  145. LacksHead Admin
    Especially yours, tri.
  146. Guzzler829
    It's chrome's version of "private" if you're a firefox user
  147. randomouscrap
    oh lacks don't forget to date your drawings
  148. Chemicalex
    ^
  149. LacksHead Admin
    But whyyyyyy
  150. AnswerXOX has entered the chat.
  151. Guzzler829
    any site you go to in incognito doesn't stay in your history
  152. PhilFish
    I usually don't post nsfw links if at all
  153. randomouscrap
    like on the paper. That way when you go back you can be like "oooh look at all this improvement in just <x> time"
  154. Chemicalex
    so you can tell yourself how much worse you were a year ago
  155. LacksHead Admin
    Ah ok. That's a good reason.
  156. AnswerXOX
    Hello o/
  157. Guzzler829
  158. lilstrubel
    Oh god I was looking for a way to watch porn without it saving in my history thank you so much <3
  159. LacksHead Admin
    I was just gonna date the sketch book. "Started x ended y
  160. Guzzler829
    .............................
  161. randomouscrap
    I didn't put dates on anything I drew for the first like... year and a half
  162. PhilFish
    oh my god
  163. AnswerXOX
    GUZZLERTOO SPOOPYTURN BACKTURN BACK
  164. Guzzler829
    wat
  165. randomouscrap
    now I'm sad because IDR when I drew all that stuff
  166. PhilFish
    lilstrubal why
  167. Guzzler829
    ^
  168. PhilFish
    I can't do this
  169. lilstrubel
    I love your drawings randomous :D
  170. PhilFish has left the chat.
  171. randomouscrap
    oh thank you
  172. Guzzler829
    >Everyone in the whole chat ignores lil
  173. lilstrubel
    You're welcome :)So no tutorial I guess? :(
  174. AnswerXOX
    Wait
  175. randomouscrap
    oh jeez ummmmm maybe I can do that today. I'm always so busy
  176. AnswerXOX
    since when is there a user by the name of lilstrubel?
  177. Guzzler829
    since bad
  178. randomouscrap
    what am I doing... functions? yeah let me think...
  179. lilstrubel
    I'm sorry if I'm being annoying about the tutorials haha they help me :)
  180. AnswerXOX
    bad?
  181. lilstrubel
    Functions I think
  182. Trinitro21Chat Moderator
    since 10/2/2016 according to the userbar
  183. lilstrubel
    shit I joined a while ago lol
  184. randomouscrap
    lacks I'm sorry to bother you but did you see what I posted earlier? I said I would post it but then I had to leave work
  185. Guzzler829
  186. AnswerXOX
    wtfwhy has she never been on here before then?
  187. Guzzler829
    >oct 2 2016
  188. AnswerXOX
    oh
  189. Guzzler829
    >>>>SHE
  190. AnswerXOX
    >>>>>ASSUMING GENDER>>>>>BASED ON PROFILE
  191. banana has entered the chat.
  192. lilstrubel
    OH GOD IM A SHE?
  193. Guzzler829
    what the heck
  194. Chemicalex has left the chat.
  195. lilstrubel
    AHHHHHHHHH
  196. lilstrubel has left the chat.
  197. banana
    hai
  198. randomouscrap
    only guys have sexy girls as avatars
  199. AnswerXOX
    kek
  200. Guzzler829
    ^pretty much
  201. PhilFish has entered the chat.
  202. Guzzler829
    *^^
  203. PhilFish
    finally safeokay so wtf was that
  204. Chemicalex has entered the chat.
  205. randomouscrap
    girls have avatars like
  206. AnswerXOX
    wtf was what?
  207. lilstrubel has entered the chat.
  208. Guzzler829
    phil do you have your gaming pc built?
  209. LacksHead Admin
    I did. Very cute. Want to cuddle it.
  210. lilstrubel
    Did you miss me?
  211. LacksHead Admin
    O/
  212. Lacks has left the chat.
  213. PhilFish
    no, gonna build it within the next couple months
  214. Chemicalex
  215. Guzzler829
    k
  216. Chemicalex
    rushed torracat
  217. lilstrubel
    no lacks :(he was so young :(
  218. randomouscrap
    oof ok later (*^▽^)/
  219. randomouscrap has left the chat.
  220. Chemicalex
    cya
  221. PhilFish
  222. lilstrubel
    Y'all want to play something I'm bored!
  223. Guzzler829
    I wanna build a robot
  224. PhilFish
    //You are not expected to understand this.
  225. SpiderLily has left the chat.
  226. Guzzler829
    I'm done
  227. Chemicalex
    Anyone up for 3ds gaming this sunday?
  228. PhilFish
    unsigned short *program = malloc(65536 * sizeof(unsigned short));
  229. Trinitro21Chat Moderator
    ehh maybe idk depends
  230. PhilFish
    I learned memory allocation yay
  231. AnswerXOX
    What games?*may I ask*
  232. Chemicalex
    We're thinking at ~5PM ESTso 9:00GMTFor now either MK7 or SSB4
  233. Omiwa
    ew Sunday lol
  234. lilstrubel
    would any of you want to write a 40 page essay about why lil is the best? :)
  235. PhilFish
    not particularly?
  236. lilstrubel
    oh :(
  237. Trinitro21Chat Moderator
    i wouldn't think anyone that posts porn is the best
  238. PhilFish
    unless it's really really good porn
  239. lilstrubel
    would any of you want to write a 40 page essay about why lil is the most beautiful man? :)
  240. PhilFish
    pretend I never said that
  241. Trinitro21Chat Moderator
    ewww
  242. Chemicalex
    what
  243. banana
    Wtf
  244. AnswerXOX
    lol
  245. Trinitro21Chat Moderator
    how would we know how you look
  246. PhilFish
    ^
  247. lilstrubel
    good point
  248. Chemicalex
    how would we care how you look>at least me lol
  249. lilstrubel
    guess
  250. banana
    would any of you want to write a 40 page essay about why <insert SBS user here> is <anything>? :)
  251. PhilFish
    no
  252. AnswerXOX
    whywell
  253. Chemicalex
    unless you're a vulpix i hate you
  254. lilstrubel
    Banana Why you do this...
  255. PhilFish
    would anyone like a publication of my personal philosophy>?
  256. AnswerXOX
    I'll be a Mimiga Eevee then
  257. Omiwa
    what about omiwa she's a cuter man maybe
  258. Chemicalex
    sure phil
  259. lilstrubel
    I would love that I'll pay you $600
  260. Trinitro21Chat Moderator
    i don't think i would like to write any 40 page essay
  261. PhilFish
    okay I gotta write it
  262. Guzzler829
    chem
  263. Omiwa
    chem
  264. Guzzler829
    cheem
  265. lilstrubel
    It will be... Dr.Phil Philosophy...
  266. SpiderLily has entered the chat.
  267. banana
    >I will be a Mimiga Eevee then Cave Story and Pokémon mashup confirmed.
  268. Omiwa
  269. AnswerXOX
    I'm a Mimiga Eevee nowhappy?
  270. Chemicalex
    i don't thing i would like to write a 4 paragraph essayoh thanks guzz but I'm on 3ds
  271. AnswerXOX
    How about how andritolion is my lord and savior
  272. Omiwa
    my high quality eevee rip or whatever
  273. Guzzler829
    oh noo
  274. Omiwa
    no it's vuloixel vulpix
  275. lilstrubel
    man this chat makes me feel happy :D
  276. Chemicalex
    upload it to http://lz.x10.mx/i and i'll apply it lateralright i gotta go. ( ^ o ^ )/
  277. lilstrubel
    Too much bullying at my school. I end up going home with pencil stabs and ripped skin because of people who bully me :(
  278. Chemicalex has left the chat.
  279. Trinitro21Chat Moderator
    do you tell people at school that you watch porn
  280. banana has entered the chat.
  281. banana has left the chat.
  282. lilstrubel
    no
  283. Omiwa
    eek that sounds awful
  284. AnswerXOX
    I feel like people wouldn't bully you because of that>because they all do it anyways :p
  285. lilstrubel
    only my close friends and this chat for some reason
  286. Omiwa
    people at your school must be evil maybe
  287. banana
    When SBS haves a bug with your name. That's makes someone very happy
  288. Omiwa
    does your darling console you at school
  289. lilstrubel
    It's fine I don't want to get them in trouble even if they hurt me because I'm not that kind of person I don't like seeing people mad or hurt
  290. SpiderLily has left the chat.
  291. PhilFish
    man I've gotten to a point where I don't put up with that shitusually I'm a chill laid back dude but when you start messing with me like that, I ensure you don't do it again
  292. Trinitro21Chat Moderator
    o/
  293. AnswerXOX
    o/
  294. Trinitro21 has left the chat.
  295. lilstrubel
    I have no choice. I'm 90 pnds and the people who bully me are three years older and ten times stronger.
  296. banana
  297. PhilFish
    do you have a compass you use for school?
  298. banana
    Shit
  299. Omiwa
    awwh that's sad
  300. AnswerXOX
    90 pounds?how tall are you even?
  301. lilstrubel
    5 7
  302. AnswerXOX
    >sorry, but seriously - that's crazy low
  303. Omiwa
    ((i wish I were lighter))
  304. AnswerXOX
    0.0woah
  305. PhilFish
    that's severely underweight
  306. banana has left the chat.
  307. lilstrubel
    Yeah I'm very skinny
  308. banana has entered the chat.
  309. PhilFish
    I'm 5'5" and 140 pounds and I'm in the "healthy" zone methinks
  310. Omiwa
    watch less suggestive and eat more food maybe or just find a... compromise
  311. AnswerXOX
    People call me skinny and I'm like 5'6" to 5'7" and I'm around 105 pounds
  312. Omiwa
    awwh that's so short... Or is it
  313. PhilFish
    that is skinny answer
  314. Omiwa
    Why are all of you except maybe one lighter than me
  315. AnswerXOX
    The strange thing is, I've got a crazy fast metabolism
  316. PhilFish
    so far I'm the heaviest
  317. Omiwa
    mmm candy _W
  318. AnswerXOX
    so I can eat practically anything and not gain any weight
  319. Omiwa
    _W_*marrying a merry girl named Mary from MarylandI wonder how many marys live in Maryland
  320. lilstrubel
    you're funny haha
  321. Omiwa
    maribelle marie Mary maria
  322. banana
    .-.-.-.
  323. Omiwa
    lol thanks
  324. lilstrubel
    np
  325. Chemicalex has entered the chat.
  326. Chemicalex has left the chat.
  327. banana has left the chat.
  328. banana has entered the chat.
  329. Omiwa
    eek ew I think a bug is in my room
  330. AnswerXOX
    KILL IT
  331. lilstrubel
    KILL IT WITH FIRE
  332. AnswerXOX
    KILL IT WITH... dammit
  333. lilstrubel
    jk
  334. AnswerXOX
    you stole it
  335. lilstrubel
    yup XD
  336. banana
    KILL IT WITH LOVE
  337. Omiwa
    lol
  338. banana
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  339. PhilFish
    maybe see if it's actually a bad or annoying bug
  340. AnswerXOX
    BURN IT IN BANANAS
  341. banana
    llol
  342. Omiwa
    I don't like bugs usually
  343. PhilFish
    I was once soldering and I saw a ladybug I melted the ladybug
  344. Omiwa
    and I especially don't like gnats
  345. banana
    lol
  346. AnswerXOX
    oh shit
  347. Omiwa
    that's mean
  348. AnswerXOX
    kek
  349. PhilFish
    with the soldering iron
  350. Omiwa
    I think they're cute
  351. banana
    thats rude
  352. Omiwa
    gosh do you want to be burned
  353. AnswerXOX
    Nobut oh well
  354. banana
    I have a ladybug in my room right now.
  355. AnswerXOX
    :p
  356. PhilFish
    well I'm not that bug so
  357. AnswerXOX
    *kills it with bananas*
  358. PhilFish
    besides, hypotheticals don't matter
  359. Omiwa
    if you just snack a bug then it's over they don't have to cry in pain as they melt to their inescapable demise
  360. AnswerXOX
    yeah
  361. Omiwa
    lol I'm so overdramatic maybe
  362. banana
    *kills it with painful love
  363. AnswerXOX
    *hugs it to death*
  364. Omiwa
    I'm sorry if I made you feel bad
  365. banana
    *kisses it until he has eaten it
  366. Lumage
    scalding, done correctly, is considered the most humane method of scientific pest study extermination
  367. MasterR3C0RD
  368. Omiwa
    Isn't that murder with hot water
  369. Lumage
    Correct.
  370. lilstrubel
    I hate spider crickets they are the creepiest bugs UGH
  371. MasterR3C0RD
    A MasterPI3C3
  372. Omiwa
    thanks pokemon white
  373. AnswerXOX
    dies
  374. banana
    Currently I am making a string compression algorithm. Some ideas?
  375. AnswerXOX
    WOAHWe finally changed this to programming?
  376. MasterR3C0RD
  377. banana
    WOAH
  378. MasterR3C0RD
    My logger also has drawing -> PNG btw
  379. AnswerXOX
    spam is illegal
  380. MasterR3C0RD
    http://oboy.smilebasicsource.com:49000/brokenr3c0rd/logger/drawings
  381. Omiwa
    nice job
  382. AnswerXOX
    BURN!!!!
  383. Omiwa
    kind of
  384. banana
    bye
  385. AnswerXOX
    I feel that's kind of a waste of spacebut sure... why not?
  386. banana has left the chat.
  387. MasterR3C0RD
  388. SpiderLily has entered the chat.
  389. MasterR3C0RD
    OH MAN THAT'S ILLEGAL
  390. AnswerXOX
    WHAT DID I TELL YOU
  391. lilstrubel
    this is what crawls on my face at night...
  392. MasterR3C0RD
    keks
  393. lilstrubel
  394. Omiwa
    Phil, did I upset you? You're quiet, suddenly.
  395. lilstrubel
    it doesnt show?
  396. AnswerXOX
    KILL IT WITH BANANAS
  397. SpiderLily has left the chat.
  398. Omiwa
    Did you put the image URL after /img?
  399. lilstrubel
    there
  400. Omiwa
    EEEK
  401. MasterR3C0RD
    Why are you turning banana into a fighter?
  402. lilstrubel
    I fucking hate them!!
  403. Omiwa
    Oh my gosh what is that
  404. AnswerXOX
  405. SpiderLily has entered the chat.
  406. MasterR3C0RD
    I'm pretty sure he's quite peaceful @Answer
  407. Omiwa
    Lumage, how can scalding be the most humane way?
  408. AnswerXOX
    Not for long*maybe*
  409. MasterR3C0RD
    kek
  410. Omiwa
    Doesn't that take a while rather than an instant crush?
  411. lilstrubel
    they are called spider crickets and they are spiders that hop and they hop all over your face at night
  412. Omiwa
    lol instant crush I have lots of those
  413. AnswerXOX
    how about we cut ityou knowsling sling
  414. lilstrubel
    It's the worst way to wake up...
  415. SpiderLily
    we all know sparky
  416. Omiwa
    Do you actually wake up with those?
  417. banana has entered the chat.
  418. lilstrubel
    sometimes
  419. banana
    hai again
  420. MasterR3C0RD
    banana, Answer was trying to make you a warrior
  421. banana
    ?
  422. MasterR3C0RD
    http://advetime.ru/uploads/2013/06/banan_guard1.png
  423. Omiwa
    That's scary. Your life seems scary.
  424. banana has left the chat.
  425. banana has entered the chat.
  426. banana
    woah
  427. Omiwa
    Oh. I thought that was a hot dog. Maybe I should turn off monochrome.
  428. AnswerXOX
    Me, a warrior?the day that hapens*happens
  429. Lumage
    Hm, maybe I'm wrong. Saw it once, can't find sources.
  430. AnswerXOX
    is the day I jug an entire jar of pickle juice*chug
  431. SpiderLily
    sometimed i wake up to black widows or cockroaches crawling on the ceiling
  432. MasterR3C0RD
    http://oboy.smilebasicsource.com:49000/brokenr3c0rd/logger/2017-04-27.html#message_636289309384432900
  433. AnswerXOX
    *GAHHH SPELL WORDS WORDSwoah
  434. lilstrubel
    is that why your name is SpiderLily?:P
  435. SpiderLily
    no
  436. Omiwa
    Eek! What!?Aren't black widows one of two importantly threatening spiders of North America?
  437. SpiderLily
    its because i liked some girl named lily and lumage mentioned a flower called a spider lily so i kept it
  438. 12Me21Admin
    WOAH
  439. lilstrubel
    ah~
  440. MasterR3C0RD
    Oh, btwNew feature on the loggerYou can click the time on a message and it gives a link to that messageOmiwa sums it up perfectlyhttp://oboy.smilebasicsource.com:49000/brokenr3c0rd/logger/2017-04-27.html#message_636288546773071400
  441. AnswerXOX
    *that took like two seconds*
  442. Omiwa
    Umm what
  443. MasterR3C0RD
    >>Omiwa Isn't it lovely!
  444. 12Me21Admin
    1: it didn't work
  445. MasterR3C0RD
    That one didn't work because it was a different tab. I'm fixing it now
  446. 12Me21Admin
    2: you can't actually tell which time goes with which message because they're on opposite sides of the screen
  447. Omiwa
    Oh yeah it didn't I guess lol
  448. Omiwa
    WOAH
  449. 12Me21Admin
    oh nice I don't have permission to create files 10/10 best installer
  450. lilstrubel
    Hey Omiwa are you a boy or girl? :)
  451. 12Me21 : yes(?)
  452. lilstrubel
    if you don't mind me asking of course haha
  453. Omiwa
    lol isn't it obvious what do you think I am
  454. lilstrubel
    boy
  455. 12Me21Admin
    I'm pretty sure Omiwa is just an AI
  456. lilstrubel
    lol
  457. banana
    Lol
  458. Omiwa
    Oh darn I guess it's obvious after all um yes I'm a boy
  459. SpiderLily
    hes a girl in my mind <3
  460. Omiwa
    I love being mistaken as otherwise lolthanks lol but you know what I am maybe
  461. AnswerXOX
    I sometimes mistake Omiwa for a girl :p
  462. lilstrubel
    boy or girl? XD
  463. banana
    Hey Banana, you are a boy or a girl? I am definitely a girl in a boy's body
  464. lilstrubel
    or other?lol
  465. Omiwa
    awwh thanksI'm a boy
  466. lilstrubel
    Hey 12me21 Can I send a video or is it spam?
  467. Omiwa
    hmm that's such a normal thing to ask but I feel weird about answering it lol
  468. AnswerXOX
    >Are you a boy or girl? >>neither
  469. banana
    Sometimes I mistake Omiwa for a Omiwa :p
  470. lilstrubel
    I only sent like three so far in the past two hours
  471. Omiwa
    lol
  472. Lacks has entered the chat.
  473. Omiwa
    Oh no
  474. lilstrubel
    I guess that's a yes?
  475. Omiwa
    hi**
  476. LacksHead Admin
    Hahaha
  477. lilstrubel
    Hey Lacks can I send a video? I only sent a few in the past two hours
  478. Omiwa
    head admins are scaryyyy
  479. LacksHead Admin
    I also think of Omiwa as a girl :3
  480. Omiwa
    awwh thanks so much lolbut isn't that because you thought people actually use avatars that represent their genders
  481. 12Me21Admin
    I'm pretty sure no one here is real
  482. LacksHead Admin
    No. You act a lot like it.
  483. AnswerXOX
    I can believe that
  484. LacksHead Admin
    The avatars help sway the decision tho
  485. Omiwa
    yay lol
  486. lilstrubel
    I'm a boy with a girl avatar lol
  487. banana
    I am a Syntax error
  488. Omiwa
    girls usually have better reputations I think
  489. LacksHead Admin
    I am Stardust.
  490. AnswerXOX
    I'm a furry :p
  491. banana
    I am a Syntax error: Can't find key "banana_gender" in dictionary Genders
  492. MasterR3C0RD
    http://oboy.smilebasicsource.com:49000/brokenr3c0rd/logger/2017-04-27.html#message_636288546773071400
  493. Omiwa
    I thought of a suggestive answer for that
  494. MasterR3C0RD
    Works now
  495. lilstrubel
    Okay I guess I'll send it. I don't think it's that sexual but it's your opinion
  496. LacksHead Admin
    Say it. I'm sure it will be tame lol
  497. lilstrubel
    https://www.youtube.com/watch?v=q6f-LLM1H6U
  498. Omiwa
    seeing as new administration exists maybe I could say it but it's suggestive which might be morally a no-ni
  499. lilstrubel
    then again I watch porn lol
  500. Omiwa
    Umm
  501. AnswerXOX
    >According to my friend, I only get 1/6th of an opinion because I'm a furry and a weeb
  502. Omiwa
    well obviously a banana is a male
  503. AnswerXOX
    >:p
  504. lilstrubel
    what is a furry?
  505. LacksHead Admin
    "miniskirt" starts off with a crotch shot. No, not sexual at all
  506. Omiwa
    Oh no why did I say itit's suggestive
  507. AnswerXOX
    A furry is basically a fan of anthropomorphic animals
  508. Lacks 's eyes roll out the back of his skull
  509. Omiwa
    I'm ever so indecent lol
  510. AnswerXOX
    >to say the least>it's controversial on what the definition could be
  511. LacksHead Admin
    Wanna see my furry art, answer?
  512. lilstrubel
    sure :)
  513. AnswerXOX
    Sure
  514. Omiwa
    Isn't a furry someone who likes lewd anthropogenic things
  515. banana
    @Omiwa How do you asumed my gender?
  516. LacksHead Admin
    http://lacksagency.deviantart.com/art/FoxFan-4-25-17-JollyJack-FanArt-677117252
  517. Omiwa
    je ne sais pas et tu ne sais pas aussi, d'accord?
  518. lilstrubel
    what the freak is this???
  519. AnswerXOX
    Woah
  520. LacksHead Admin
    Lewd is often a factor, but not always the deciding factor
  521. lilstrubel
    Lacks did you watch the video?
  522. AnswerXOX
    that's really good actuallyI could never draw like that
  523. Omiwa
    Oh okay
  524. LacksHead Admin
    Yes, it's pretty lewd.
  525. Omiwa
    yeah gj
  526. LacksHead Admin
    Ty :D
  527. lilstrubel has entered the chat.
  528. lilstrubel has left the chat.
  529. Omiwa
    Oh, you drew your avatar?ooo you're good lol
  530. LacksHead Admin
    I don't think I am in it for the lewdness
  531. lilstrubel
    I like it though it looks good :D
  532. LacksHead Admin
    Getting good
  533. MasterR3C0RD
    Okay, I think I'm going to be caching user avatars on my logger
  534. Omiwa
    your drawings are suggestive maybe
  535. LacksHead Admin
    Still a long way to go lol
  536. lilstrubel
    Will you add to it? :)
  537. AnswerXOX
    >furry porn... is really weird. I've seen it because you know, Discord is a *weird* place where people post weird stuff
  538. LacksHead Admin
    Probably not these. I'm still just learning how to draw. Like. This is the first time I've taken art seriously
  539. Omiwa
    so you can be a furry without liking /that stuff/?
  540. AnswerXOX
    Of courseI feel as though that's kind of stereotypical
  541. LacksHead Admin
    Yes. I don't like the over the top sexual furry stuff.
  542. Omiwa
    hmm where did I hear otherwise
  543. lilstrubel
    Did anyone watch "Miniskirt" :P
  544. Omiwa
    are you saying most furries like that stuff
  545. LacksHead Admin
    I think they do.
  546. AnswerXOX
    I can say most
  547. Omiwa
    Maybe that's why I was wondering
  548. banana has left the chat.
  549. banana has entered the chat.
  550. LacksHead Admin
    Wikipedia says it's like 80% men too and 30% bi. An abnormally large spike.
  551. MasterR3C0RD
    http://oboy.smilebasicsource.com:49000/brokenr3c0rd/logger/2017-04-27.html#message_636289308855349600
  552. AnswerXOX
    But it gets really weird once they stop taking on a humanization and become just animals with human behaviours
  553. LacksHead Admin
    So yeah, lots of /that/ stuff
  554. Omiwa
    110%
  555. LacksHead Admin
    I skin past that stuffSkimIs this too lewd? http://kland.smilebasicsource.com/i/ehkjb.jpg
  556. randomouscrap has entered the chat.
  557. randomouscrap
    Oy mbryou know we keep ALL avatars right?Just use the t version. Those never disappear. Everwhich avatar are you using?
  558. MasterR3C0RD
    Yeah, I realised that and fixed it
  559. randomouscrap
    You don't need to cache the avatars
  560. MasterR3C0RD
    It was using tsSo I switched to tNow it's fine
  561. randomouscrap
    oh yeah ts is staticyou must have the bot set to static avatars
  562. MasterR3C0RD
    Yeah, probably
  563. banana has left the chat.
  564. banana has entered the chat.
  565. AnswerXOX
    Nah, I don't find that to be lewd really
  566. MasterR3C0RD
    There
  567. randomouscrap
    anyway, no shame in things that are different than you, XOX/others (。・ω・)ノ゙
  568. randomouscrap has left the chat.
  569. Omiwa
    Isn't xox kissing twice and hugging
  570. AnswerXOX
    surelol
  571. LacksHead Admin
    Or answer
  572. lilstrubel
    yup :)
  573. AnswerXOX
    but it's supposed to stand for XOR 10but whatever :P
  574. Omiwa
    "There is controversy as to which letter ('X' or 'O') represents which action ('hug' or 'kiss')." Oh!
  575. banana
    Hey Answer, XOX me
  576. Omiwa
    X is kiss for me
  577. MasterR3C0RD
    For me, X is hug
  578. LacksHead Admin
    Oh face for kisses x for crossing with arms
  579. MasterR3C0RD
    X and O
  580. AnswerXOX
    Maybe I will
  581. MasterR3C0RD
    Hug and kiss
  582. Omiwa
    ohh I didn't think of answerxox lol
  583. AnswerXOX
    maybe I won't
  584. MasterR3C0RD
    It just sounds right
  585. AnswerXOX
    lol
  586. MasterR3C0RD
    O and X just sounds offKiss and hug is also of*offSo X and O, hug and kiss
  587. LacksHead Admin
    X's and O's is the way everyone says it right? And everyone says hugs before kisses, correct?
  588. MasterR3C0RD
    Easy logic kek
  589. AnswerXOX
    Yeah
  590. MasterR3C0RD
    ^^^
  591. Omiwa
    hmm weird that's true but it's not how I remember it
  592. lilstrubel
    can someone explain to me what the "Staff" Chat is? :)
  593. AnswerXOX
    for people that are part of the staff
  594. LacksHead Admin
    Announcements.
  595. AnswerXOX
    *or that*
  596. Omiwa
    where fools chat other than me
  597. lilstrubel
    thank you <3
  598. Omiwa
    just joking lol plsdonotputinfreezer
  599. AnswerXOX
    *puts in freezer*
  600. LacksHead Admin
    I have an idea.
  601. Omiwa
    crying
  602. AnswerXOX
    >Maybe I'll nuzzle if not hug :P>jkShoot the idea Lacks
  603. Omiwa
    awwh your avatar is cute
  604. AnswerXOX
    >whose...?
  605. Omiwa
    I don't remember you without a link avatar maybe
  606. AnswerXOX
    Ah
  607. Omiwa
    YOUs
  608. AnswerXOX
    I used to be Linkthen I became a Quotethen I became a furry :P
  609. banana realizes that XOX uses A LOT of CaveStory references
  610. Omiwa
    mmm time I'd scary
  611. lilstrubel
    I'm eating Filet Mignon Rn :D
  612. Chemicalex has entered the chat.
  613. Omiwa
    lacks am I getting banned
  614. LacksHead Admin
    O.o
  615. MasterR3C0RD
    Ugh did I make something useless again?
  616. AnswerXOX
    Why would you be banned?
  617. LacksHead Admin
    No?
  618. MasterR3C0RD
    I think I made something useless again
  619. lilstrubel
    what about me?
  620. Omiwa
    Oh yay; because I teased adminship
  621. AnswerXOX
    There is no such thing as a useless achievement
  622. LacksHead Admin
    ^
  623. Omiwa
    pessimistically speaking all is useless as we'll all fade away
  624. LacksHead Admin
    Take pride in what you create. Audience or no audience.
  625. Omiwa
    joking maybe lol
  626. LacksHead Admin
    Omiwa do you draw?
  627. AnswerXOX
    Basically, to say the least, everything is pointless - but let's not get depressing here :P
  628. MasterR3C0RD
    Well, it's irritating to spend a lot of time working on something, adding features and other things
  629. lilstrubel
    Guys What can I do about bullying? I don't want to keep getting stabbed with pencils. It really hurts :(
  630. MasterR3C0RD
    And then to see that no one will even use it
  631. SpiderLily
    shoot up the school
  632. LacksHead Admin
    Who asked for it record?
  633. AnswerXOX
    Well, you've certainly gained experience on the matter - try to look on the positive side of things and try to see what positives you get out of it
  634. LacksHead Admin
    @strub talk to your parents, teacher, councillor, both vice principals and principal until it stops
  635. lilstrubel
    Jeez Spider LOLThanks for the advice I will tell my parents
  636. MasterR3C0RD
    @Answer Nothing? I literally just used everything I remembered
  637. AnswerXOX
    OhWell in that caseCongratulations on accomplishing absolutely nothing :P
  638. Lacks claps
  639. snail_ has entered the chat.
  640. MasterR3C0RD
    YayyyyyNo one asked for it, I just thought that it'd be better than the shitty looking logs we have right now @Lacks
  641. snail_
    WOAH
  642. LacksHead Admin
    So how about that g19 chat that I WILL use hahaha
  643. snail_ has left the chat.
  644. MasterR3C0RD
    I might write it tomorrow
  645. snail_ has entered the chat.
  646. snail_
    I'm still figuring out how I would implement a console buffer with scrollbackI'm pretty bad at C++ anyhow
  647. MasterR3C0RD
    C# interop?
  648. lilstrubel
    난 섹시한 사람입니다
  649. SpiderLily has left the chat.
  650. lilstrubel
    :P
  651. snail_
    oh that's a thing rightyeah
  652. MasterR3C0RD
    WOAH
  653. Omiwa
    mmm I wonder what I've missed
  654. snail_
    C# would probably make it a lot easier
  655. snail_ has left the chat.
  656. banana
    Man like woah!
  657. snail_ has entered the chat.
  658. LacksHead Admin
    Console your master, Omiwa
  659. MasterR3C0RD
    BANANA RUINED THE CHAINBAN HIM
  660. Omiwa
    I was actually going to ask him for the chat log thing lol
  661. PhilFish has left the chat.
  662. lilstrubel
    난 섹시한 사람입니다 Do any of you know this?
  663. Omiwa
    can I see it I want to know what I've missed in a nice way lol
  664. MasterR3C0RD
    http://oboy.smilebasicsource.com:49000/brokenr3c0rd/logger/
  665. Omiwa
    koreann
  666. snail_
    I can't read hangul no
  667. MasterR3C0RD
    Click the dated file
  668. lilstrubel
    wow you know the alphabet name? :OI am a sexy man is what it translates too and it is true.....
  669. LacksHead Admin
    See, that actually is pretty damn cool record. IMO
  670. MasterR3C0RD
    Parle en anglais monsieur strubel
  671. Omiwa
    lol spider diff say something funny
  672. banana has left the chat.
  673. Omiwa
    merci, Master
  674. MasterR3C0RD
    De rien Omiwa
  675. Omiwa
    Umm I don't draw sorry lacks lolwow conceited
  676. LacksHead Admin
    Sad
  677. Omiwa
    lol I'm not on the user list
  678. MasterR3C0RD
    If you want to see a nifty feature, right click the time by messages in the log
  679. snail_
    wow rec, youve managed to do the impossibleimpress me
  680. MasterR3C0RD
    ?
  681. Omiwa
    lovely job again lol (I already liked it)
  682. snail_
    that logger looks EXACTLY like chat
  683. lilstrubel
    Why am I so perverted my god I can't go one minute without saying something inappropriate I hate being a teenager :(
  684. snail_
    haha wait until you're 17
  685. LacksHead Admin
    Castration
  686. MasterR3C0RD
    That's because I used chat's HTML/CSS modified slightly
  687. lilstrubel
    oh god it gets worse?
  688. snail_
    well not really
  689. LacksHead Admin
    It doesn't get better
  690. Omiwa
    lol
  691. snail_
    you accept reality lol
  692. lilstrubel
    mommy hug meI'm going to diejk
  693. MasterR3C0RD
    I already accepted the fact that I'll never get a girlfriend
  694. lilstrubel
    thats what that means??? But I have a gf???
  695. LacksHead Admin
    That's a bad fact to accept at 15 and a perfectly normal LOOKING boy
  696. MasterR3C0RD
    *ahem* personality matters too
  697. Omiwa
    I'll get lots of gfs in the future
  698. LacksHead Admin
    Ever heard of alcohol?
  699. snail_
    no he's just being sad and self importantly
  700. Omiwa
    according to spider Lily anyway
  701. MasterR3C0RD
    Oh, don't worry
  702. snail_
    lol you don't need to be drunk to be acceptable
  703. MasterR3C0RD
    When I get older, I want to try and get hammered one*once
  704. snail_
    just try harder
  705. lilstrubel
    I got a gf because I'm a sexy man...
  706. LacksHead Admin
    Haha
  707. MasterR3C0RD
    I'm done
  708. MasterR3C0RD has left the chat.
  709. LacksHead Admin
    I don't like alcohol.A little buzz is nice. Getting hammered is not fun.
  710. MasterR3C0RD has entered the chat.
  711. snail_
    correction: what happens AFTER is not fun>he says, having never been
  712. Chemicalex has left the chat.
  713. LacksHead Admin
    The whole during isn't all that pleasing either lol you have to socialize with all these mouth breathing mongoloids
  714. snail_
    wtf
  715. AnswerXOX
    You don't simply get a sweetheart just by looking the part (unless you're that kind of person) , you must be emotionally attractive
  716. MasterR3C0RD
    Yeah, and most people here have wanted me gone at one point or another
  717. LacksHead Admin
    I just sexually harassed my wife for 2 days straight at work. If I can do it you can too! Hahaha
  718. Omiwa
    I'm adorable to myself
  719. MasterR3C0RD
    Kek Lacks
  720. SpiderLily has entered the chat.
  721. Omiwa
    but I haven't asked myself out
  722. snail_
    lacks is an aggressive dater
  723. lilstrubel
    Lol lacks :P
  724. snail_
    and I'm the complete opposite heh
  725. LacksHead Admin
    I've never dated a single lady o.o I'm a slut
  726. MasterR3C0RD
    I'd honestly be passive
  727. Omiwa
    suggestive lol
  728. LacksHead Admin
    She was dating a porn star
  729. lilstrubel
    yup xD
  730. MasterR3C0RD
    Whoa LacksNice catchKek
  731. Omiwa
    I wish one of my darlings would return my feelings evidently
  732. snail_
    she's a lady now I hope
  733. lilstrubel
    talk about ,my music being bad lacks???? LOL
  734. snail_
    …does that even make sense?
  735. LacksHead Admin
    Until the covers get pulled up hahahaha
  736. Omiwa
    I just have a bunch of waifus and potential lovers as well as potential potential lovers but no personal waifu
  737. AnswerXOX
    Omiwa, there will always be that one that does
  738. MasterR3C0RD
    KEK
  739. Omiwa
    yay
  740. SpiderLily
    answer you are 12 how do you know
  741. AnswerXOX
    I mean, it's happened to me
  742. lilstrubel
    Can you guess what my girl is????
  743. AnswerXOX
    I'm 14-_-
  744. LacksHead Admin
    He is saying wise stuff
  745. snail_
    korean?
  746. SpiderLily
    close enough
  747. lilstrubel
    Yup :D